تو نامه سزارین دکتر چی می‌نویسه خانوما ؟

۱ پاسخ

خطاب به بیمارستان مینویسه که برای سزارین بستری بشین و تاریخ بستری میزنه. جدا از اون مدرکی که نشون بده چرا میخواین سزارین بشین رو باید همراه داشته باشین (برای بیمه و اینکه بیمارستان سزارین رو قبول کنه). مثلا بریج بودن، یا نامه روانپزشک برای فوبیای زایمان طبیعی یا هر دلیل پزشکی قابل قبول دیگه ای.

سوال های مرتبط