من ماه آخر بارداریم میخوردم بنظرم زیاد تعصیر نداره آجیل گوشت بخور بجاش
هر دلستری که نه فقط دلستر بدون مالت کلاسیک اونا ک عکس گندم روشه
بقیه دلسترا ک شیرین مثل نوشابه ست دیگه
منم شنیدم ولی با طعم گندم
نوعش مهمه ؟؟؟ یاهرنوع دلستری باهرطعمی جوابه
نوعش مهمه یا همه دلسترا تاثیر دارن
منم سوالم همینه😅
البته فقط سادشو دوست دارم ک قندم نداره زیاد
ولی زیاده روی نکن یهو قندت بره بالا
اره ماه اخر وزن جنینو میبره بالا
برای آب دور جنین خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.