سونو وزن جنین. چجورع خوبع ؟ 🤕🫠🤗

تصویر
۷ پاسخ

منم خیلی حبوبات و آبگوشت و تخم مرغ ومرغ میخورم بستنی ی مدت زیاد خوردم دلمو زد ،ولی شکمم کوچیکه میترسم وزن نگرفته باشه🫤😥

آره اوکیه

خوبه

منم دکترم گفته ۳۲ هفته بیا ولی ۲۸ دقیق یدور باز رفتم انومالی گفت ۱۲۰۰ ایناس وزن نگفت نامرد دقیق😂
دیگ هررچی هست میخوریم🥲

من الان هم هروز حبوبات میخورم وزن نی نی هم خوبه خداراشکر فیلا

ولی الان زوده 32هفته باید سونو رشد رفت

بله خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان چيپل كوچولو🐣 مامان چيپل كوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری