منم خیلی حبوبات و آبگوشت و تخم مرغ ومرغ میخورم بستنی ی مدت زیاد خوردم دلمو زد ،ولی شکمم کوچیکه میترسم وزن نگرفته باشه🫤😥
آره اوکیه
خوبه
منم دکترم گفته ۳۲ هفته بیا ولی ۲۸ دقیق یدور باز رفتم انومالی گفت ۱۲۰۰ ایناس وزن نگفت نامرد دقیق😂
دیگ هررچی هست میخوریم🥲
من الان هم هروز حبوبات میخورم وزن نی نی هم خوبه خداراشکر فیلا
ولی الان زوده 32هفته باید سونو رشد رفت
بله خوبه خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.