۶ پاسخ

خداروشکر تا الان وزنش خوب بوده
البته نمی‌دونم بستگی به ژن هم داره یانه من خودم بدنیا اومدی نزدیک۴کیلو بودم ولی بگفته همسرم خودش ریز بود
الان دقیقا برعکسیم همسرم تپل خیلی من متوسطم

عکس سونوت میفرستی ،
منم 1367بود

منم ۲۹ هفته و چند روز بودم وزنش ۱۵۰۰ بود گفت عالیه

سلام عالیه من ۳۰ هفته ۱۲۴۰ بود

من پریروز رفتم طبق آن تی۲۸هفته۵روز وزنش۱۶۶۶بود
با آخرین قاعدگیم۵رپز فاصله دارم

اره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیلین 😍🫀 مامان آیلین 😍🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سید علی✨️🐣✨️ مامان سید علی✨️🐣✨️ هفته سی‌وهشتم بارداری