دوستان بچم عوق میزنم بخاطر چیه

۲ پاسخ

عاروق نداره ؟

یا شیر میاد داخل گلوش
یا رفلاکس پنهان داره
آروغ داره
یکی از این سه مورد می‌تونه باشه

سوال های مرتبط

مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی