۶ پاسخ

سلام تقریبا ششصد

من۱۷۵۰دادم

با تامین ۵۶۰میشه

من با بیمه تامین اجتماعی دادم دکترم هم سونو وزن ورشد نوشته بود هم سونو بیوفیزیکال فکر کنم۹۰۰شد

سنو ۳۸ برای چی هست؟

آزاد ۵۸۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان طالبی🍭 مامان طالبی🍭 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی