۱۷ پاسخ

نرفتم😅🤚🏻

ما رفتیم

ما خونه بودیم😅

سوال منم هست😅

باغمون بودیم😊

من رفتم در حد پارک سرکوچه قدم زدیم با شوهرم و بچم

مهمون داشتم نتونستم برم بیرون

اوووف چه خوشتیپ

ما رفتیم ولی کاش نمیرفتیم اصلا خوش نگذشت

جونن خوشگلم😘😘

وگرنه خونه بودیم

خاله ام زنگ زدن خدا خیرشون بده گفتن بریم خونه باغشون ، ما هم رفتیم دلمون باز شد

ماهم نرفتیم خونه مادر شوهر با خانواده همسر سیزده ب در کردیم 😆 ولی بگم بهت بوستانای محل همه پر بودن یعنی باید یه عکس بگیرن بفرستن برای ترامپ مردم ایران و بشناسه همه نترس 😆😆😆

من
شما نرفتین

ما😂😂

نه عزیزم دارم یخورده

ورزشکاری شکم نداری؟‌‌.

سوال های مرتبط

مامان دیان مامان دیان ۱۵ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۱۴ ماهگی