۲ پاسخ

وای خیلی خوووووبه یه اسباب بازیه مثل دمپایی 😅
سوارش میشیم می‌ره
ولی خیلی باحاله من خودم عاشقشمممم

یه مدل ماشین حالته بچه داخل خونه سوار میشه

سوال های مرتبط