اینم از دومین تستم 😭😭😭



فرزندپروری
#فرزندپروری
#کودک
پوشاک
#بارداری

تصویر
۲۰ پاسخ

عزیزم به حرفای مردم توجه نکن شرایط خودتو بسنج تصمیم بگیر، بعدشم از این به بعد از کاندوم استفاده کن

حالا می خوای چیکار کنی ولی ترو‌خدا سقط نکن هر کس سقط کرد تقاصشم پس داد من با دوتا چشم خودم هزار نفر دیدم بچه سقط کرد بعد چه بلاهای سرشون اومد...طوری خودشون اعتراف میکردن

خیلی سخته ناخواسته ولی توکل کن به خدا سقطش نکن

نخبر نیندین قیز سالدیردین؟

فک نکنم بدتر از من باشی ک تو سن ۲۳ سالگی سومین بچم ک ناخواسته بود به دنیا اومد و من با تمام سختیاش الان چقد خوشحالم ک سقط نکردم آخه همه حتی شوهرم میگفتن سقط کن ولی من گوش ندادم با اینکه از لحاظ روحی و جسمی واقعا طاقت نداشتم الان هرروز خداروشکر میکنم بابت داشتنش

جاری من بچه چهارمش بارداره کلی ام ذوق داره خواهر

وای ناخواسته خیلی بده،میخوای سقط کنی؟

میخای چیکار کنی بچه دومت چند وقتشه

جلوگیریتون چی بود که باردار شدی؟

انشالله پا قدمش بهترین باشه و یه داداش خوشگل برای دخترات
بچتو نکش قوی باش

ای وای بسلامتی عزیزم خدا بهت توان و قوت شو میده

بچه چندمه؟

از همین الان بت میگم بچت پسره 😍😍😍

مبارح د بو اوغلان د

بعد چند روز تست زدی

ازمایش خون اول بده حتما

میگی یکی از لوله هاتو از دست دادی
کاری که شده
کار خدا بوده که باردار شی وگرنه با یه لوله احتمال باردار شدن صفر نیست اما کمم نیست
نمیشه که سقط کنی

حتما حکمتی توش هست . انشالله پاقدمش برای شما و ایران عزیزمون خوب باشه

مثبته عزیز جان؟

مثبته که دو تا بچه داری؟

سوال های مرتبط

مامان دوتاپرنسس وتودلی مامان دوتاپرنسس وتودلی هفته هجدهم بارداری