بله زیاده
تو اینجور مواقع تو سنو چند قلویی رو بررسی میکنن
دور از جون بارداری خارج از رحمی دو
من ۷ هفته ازمایش دادم ۶۰۰۰۰بود رفتم سونو دو تا ساک بارداری بود یه جنین یکیش پوچ بود
برای هفتت مناسبه زیاد نیس اصلا
مال منم زیاد بود دکتر گفت چون هرمون هات بالا بوده عدد بتا زیاد شده
شاید سنو کرافه اشتباهی ۶ هفته ۵ روز گفته شاید بزرگ باشه جنین
۱ هفته ای
من رفتم سنو موقع دخترم گقت ۶ هفته ۳ روز
بعد با تاریخ همین سنو رفتن سنو آنتی میشدم ۱۲ هفته ۳ روز ولی سنو کرافه گفت ۱۳ هفته ۶ روز هستی مات موت مونده بودم دکتره گفت اون دکتری که اول بارداری رفتی اشتباه یه هفته غقب بهت گفته خلاصه سنو آنتی دقیق بود تاریخش
شماهم یا چند قلویی هست یا همون ۷ هفته به بالایی
بازم بنظرم سنو برو ۲ هفته دیگه
سونو دادی چندتا ساک بارداری بود
دوهفته دیگه رفتی برا قلب ببین دوقلو نیس؟؟! شاید الان دقت نکرده
یع عکس از کل کاغذ بخر نرمالش ببینم چند خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.