۶ پاسخ

رفلاکسو تشدید میکنه بی قرار میشه بچه

من ۱۵قطره میده هر ۸ساعت

واسه رفلاکس اصلا خوب نیست

برا رفلاکس مشکلی نداره، ولی مقدارش رو براساس سن و وزن بچه، دکتر خودش میگه

من شنیدم برا رفلاکس و نفخ عالیه

باید اونی رو بخری که توش نعنا نباشه

سوال های مرتبط

مامان هلن و ایلار مامان هلن و ایلار ۱۲ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۳ ماهگی
مامان مامان نیکان 🥰 مامان مامان نیکان 🥰 ۳ ماهگی
مامان کارن🥰 مامان کارن🥰 ۲ ماهگی