خانما سوپرامیل دل درد میاره؟یا نفاخه؟!

۳ پاسخ

دختر من از اول ‌۵ ماهگی وزنش تکون نخورده
در کل خیلی وزن نمیده
من از نان اوپتی پرو خیلی راضی بودم عالی بود
ولی بخاطر رفلاکس قطعش کردم

وزن دهیش چجوره

نه من به پسرم میدم اصلا

سوال های مرتبط

مامان آقانویانم🫠 مامان آقانویانم🫠 ۱۶ ماهگی
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی