کل خونمون یه اتاقه کهممون باهم میخابیم🤐
اره ولی اونی جداس منم
من و پسرم باهم میخوابیم
ذلیل مرده تنها میخوابه
من که خیلی راضی ام
فضاشو ندارم
وگرنه از ۶ ماهگی جدا میکردم
میخواستم بعد عید جدا بخوابونم اخه تخت کنار مادر دیگه کوچیک شده
که فعلا جنگ شد
ن یکی پیش شوهرم یکی پیش من در حال حاضر من و شوهر جدا میخوابیم
تو تخت خودش تو اتاق خودم
ن کلا کنارهم میخوابیم
ن اصلا
نه کنار خودم میخابه
ن بابا زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.