خانوما شما بچهاتون جدا میخابونید؟؟

۱۱ پاسخ

کل خونمون یه اتاقه ک‌هممون باهم میخابیم🤐

اره ولی اونی جداس منم

تصویر

من و پسرم باهم میخوابیم
ذلیل مرده تنها می‌خوابه
من که خیلی راضی ام

فضاشو ندارم
وگرنه از ۶ ماهگی جدا میکردم

میخواستم بعد عید جدا بخوابونم اخه تخت کنار مادر دیگه کوچیک شده
که فعلا جنگ شد

ن یکی پیش شوهرم یکی پیش من در حال حاضر من و شوهر جدا می‌خوابیم

تو تخت خودش تو اتاق خودم

ن کلا کنارهم میخوابیم

ن اصلا

نه کنار خودم میخابه

ن بابا زوده

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🌈 مامان جوجه رنگی🌈 ۲ سالگی
مامان مامان فندقی🐻 مامان مامان فندقی🐻 ۲ سالگی