هم شیاف هم رابطه هم پیاده روی هرسه باهم
پیاده روی روزی ۲ تا ۳ ساعت
۳۵هفته هم احتمال زایمان هس؟؟
دوستان ی سوال من باید تا چند هفتگی وایسم برم سونو رشد و وزن بچم بدونم؟؟
اره دو شب درد داشتم ولی زود تموم میشد شبه سوم درد زایمان گرفتم و ساعت ۲ ظهر روز بعد زایمان کردم
بله باید شیاف سوراخ شه با سوزن بعد بزاری داخل اون مایع روغنی ک زد بیرون بنداز داخل من انجام دادم دکترم اینجور گفت گذاشتم کیسه آبم ترکید
شبا بزار قبلش برو دشتسویی خودتو خشک کن یدونه بزار نیاز ب سوراخ کردن یا خیس کردن شیاف نیس و بعد راحت بخواب
یه نوار هم بزار چون اضافه روغن میاد بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.