۶ پاسخ

هم شیاف هم رابطه هم پیاده روی هرسه باهم
پیاده روی روزی ۲ تا ۳ ساعت

۳۵هفته هم احتمال زایمان هس؟؟

دوستان ی سوال من باید تا چند هفتگی وایسم برم سونو رشد و وزن بچم بدونم؟؟

اره دو شب درد داشتم ولی زود تموم میشد شبه سوم درد زایمان گرفتم و ساعت ۲ ظهر روز بعد زایمان کردم

بله باید شیاف سوراخ شه با سوزن بعد بزاری داخل اون مایع روغنی ک زد بیرون بنداز داخل من انجام دادم دکترم اینجور گفت گذاشتم کیسه آبم ترکید

شبا بزار قبلش برو دشتسویی خودتو خشک کن یدونه بزار نیاز ب سوراخ کردن یا خیس کردن شیاف نیس و بعد راحت بخواب
یه نوار هم بزار چون اضافه روغن میاد بیرون

سوال های مرتبط