۶ پاسخ

بچه منم نمیگه
بابا دد اته جیز کخ میگه ماما نمیگه 😐

هفت ماهگی‌گفت ماما بابا دد عمه ولی دکتر گفت یادش میره دوباره

خب نگه چه اشكال داره باهاش حرف بزن زياد كه تكرار كنه و لذت ببر

ماشالله خوبه که
من ماما بابا دادا

پسر منم نمیگه
به به ،په په،هابه آبه آبا بابا
اینارو میگه پشت سرهم
مثلا بابا که میگه معنیشو نمیدونه بابا یعنی چی
همینجوری میگه

بچه منم نمیگه فقط الان میگه ممه

سوال های مرتبط