۶ پاسخ

می‌تونه بشینه یا چهار دست و پا یا سینه خیز می‌ره ؟

هر بچه اي ي جوريه عزيزم
همين كارا ك ميكني خوبه بعدا نتيجش ميبيني

مال منم فقط میگه دد ،نگران نباش

بعضی بچه ها دیر میگن
دختر من فقط ماما میگه

حرص نخور اتقد حرف بزنه عین گنجیشک

خیلی هم باهاش حرف میزنم شعر میخونم کتاب

سوال های مرتبط