سلام خانوما جنین اگه ۲۹هفته به دنیا بیاد زنده میمونه؟

۶ پاسخ

اگر خدا بخواد و امپول ریه زده باشی ، میگن از ۲۸ هفته به بعد زنده میمونه بچه

من ازنزدیکانم بودن که بچشون ۲۹هفته به دنیااومده هیچمشکلیم نداشت خداروشکر فقط حدودا۲۰روزتحت مراقبت بود بدون هیچ دستگاهی وزنشم کمبود ولی فکرکنم آمپول واینا زده بود ازقبل نگران نباش خدابزرگه انشالله بتونی دیرتر زایمان کنی

وزنش خوب باشه اره

نیاز به حمایت طولانی مدت داره تا زمانی که بتونه خودش نفس بکشه و خودش تغذیه کنه، بستری میشه در ICU نوزادان

بستگی ب مقاومت بچه داره تو دستگاه نگه میدارن

چرا مشکلت چیه

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد