۱۳ پاسخ

منم خارش داشتم فقط مولپد بدردم میخوره

من مشبک دار که میزارم خارش میگیرم بايد حتما غیرمشبک باشه. خودم ک پنبرز غیرمشبک میذارم

من نوار مسافرتی میذارم

مای لیدی بنفش

مشبک نباید بزاری اصلا من از وقتی پریود شدم تا الان پنبه ریز صورتی گزاشتم نه ازاون کلفتا ها از اونا که نازکن هم بزرگه هم نازکه هم پنبه ش عالیه خیلی سخت پیدا میشه ولی اگه پیدا کنی استفاده کنی عالیه

مای لیدی

پنبه ای مولپد

من مشبک که میذارم اینجوری میشم.پنبه ای استفاده کن ببین چهجوریه برات.مولپد خوبه

مای لیدی ، سوپر پد

منم به تمامی نوارا حساسیت دارم متاسفانه سعی کن همیشه قبل پریودی شیو‌نکنی یکی از دلایل خارش همینه🤦‍♀️

کاپ بزار

باید کاپ قاعدگی بزاری گلم

من مارک مای لیدی میزارم خوبه

سوال های مرتبط