۷ پاسخ

ژل شستشو بگیر
و ی درمانم ک خانگی هست ولی دکترام قبولش دارن سرکه سفیده
بریز تو لگن اب ولرم یکم بشبن داخلش

کپسول سفیکسیم و مترونیدازول هر ۸ ساعت
و کپسول فلوکونازول سه روز ،روزی یکی

قرص سفکسیم .ژل شستشو.شیاف کلیندامایسین.سرکه سفیدواب قاطی کن بشین.

اگه به پوست بلوط حساسیت نداری اون رو استفاده کن از عطاری ها بگیر ، ترکیبی از دانه و پوست بلوط هست که با جوشیدنش رنگ قرمزی ازش خارج می شه همون رو با آب مخلوط کن و بریز توی تشت و استفاده کن خیلی برای التهاب و خارش عالیه
فقط حمام بعدش رنگ می گیره حتما سریع پشتش کف حمام رو طی و صابون بکش که رنگش روی کاشی سرامیک یا درپوش پلاستیکی حمام نمونه

مترونیدازول ژل یا قرص

با نمک خودتو بشور

عزیزم بایدبری دکترتامعاینت کنه ببینه عفونتت قارچیه یاباکتری

سوال های مرتبط

مامان دوتاوروجک مامان دوتاوروجک ۱۶ ماهگی