مامانا کیا تو کنگان زایمان کردن؟

۱۵ پاسخ

اگ میتونی برو شیراز

کنکان اخلاق ندارن بهت توجه هم نمیکنن به حال خودراهات میکنن ایقد سخت گذشت ب ام که نگو

آره بیمارستان کنگان نه رسیدگی درستی دارن نه اخلاقشون خوبه بهتره جای دیگه بری منم بردستان میرم

خانوما هزینه زایمان اختیاری توی بیمارستان بردستان چقدره؟اطلاع دارید؟؟

چ دکتری خوبه تو کنگون برای سزارین؟

منم کنگانم ولی اصلا نمیدونم چه کار کنم کجا برم بچه اولمه غریبم هستیم بلدم نیستم

اره منم بردستان زایمان کردم

بله جان

آره برو پرس کن ببین چی میگن بهت من رفتم مشکلی ندارن تحویل میگیرن مهم اینکه دکتردارن اهمیت میدن اخلاقشون خوبه بیمارستان تمیزی هس وقتی دوستم تعریف کردچطورواسه زایمان کمکش کردن تازایمان کنه بهش گفتم پس من میرم آونجابهترازکنگون اذیت میکنن واهمیت نمیدن

یکم بالاترازشهدای گمنام بردستان والاشماره ندارم فقط آدرس دارم که رفتم خودش بیمارستانشون سرخیابانه بزرگه نوشتن بیمارستان مثل کنگون نیس که بایدبری داخل خیابان آخرخیابان به بیمارستان برسی همون خیابان بزرگ راه سرراه میشه آدرس نمیخوادگلم

دوستم آونجازایمان کردبهم گفت خیلی خوب بود

آره پرس کردم گفتن خیلی خوبه تمیزه دکتراهم خیلی اهمیت میدن بهت مثل کنگون نیس اخلاقشون خوبه عصبی نمیشن

دکترنگرفتم چون بچه ی سومه

رسیدگیشون خوب نیس اهمیت نمیدن به زن باردار

سلام عزیزم من کنگانم ولی نمیخوام توکنگان زایمان کنم میرم بردستان

سوال های مرتبط

مامان دلوین💫 مامان دلوین💫 ۹ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ ماهگی
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی
مامان ابری مامان ابری ۱۰ ماهگی
مامان کایان مامان کایان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تیام🥹 مامان تیام🥹 ۱۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری