۶ پاسخ

هرکدوم هفته ای یه بسته مصرفشونه

هر ۴ روز یه بسته

هر سه روز یه بسته

دو قلو ندارم ولی هفت روز میمونه یک بسته

سایزاشون متفاوته
یکیشون شماره ۵ یکی ۶
هر بسته برای هرکدومشون ۸روز تقریبا
یعنی در کل میشه هفته ای دو بسته

واسه من یکی از پوشک گرفتم یک ماه براش نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ سالگی