خانوما بعد اینکه سزارین کردین چند روز بعد مرخص شدین؟

۱۲ پاسخ

امروز بعدازظهر زایمان کردم فردا بعداز ظهر مرخص شدم ولی بستگی به شرایط خودت و نوزاد داره برای من خداروشکر همه چیز عالی بود هم خودم پی پی کردم هم بچم چون هرکدوم اگع پی پی نکنین نگه میدار ن

بعدسزارین اصولا۴۸ ساعت نگه میدارن بعدترخیص میکنن

1روزنگه داشتن یه شب

۲۴ ساعت بعد زایمان مرخص میکنن
من ساعت ۲ و ۲۵ دقیقه بعد از ظهر زایمان کردم فرداش ساعت ۳ مرخص شدم

ناهار ساعت۲

گلاب به روتون من خیلی حالم بد بود اسهال و استفراغ داشتم 5 روز نگه داشتنم

شب ساعت ۱ زایمان ۸ شب همون رور مرخص

من بعد 5 روز

زایمان اولی خودم بعد ۳ روز بچم بعد ۵ روز

من دو روز بعد

من چون هیچ مشکلی نه برامن بود نه دخترم ساعت ده و نیم شب سز شدم فرداش ساعت ۳مرخص شدم

۲۴ ساعت بعدش مرخص شدم..

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی