امروز بعدازظهر زایمان کردم فردا بعداز ظهر مرخص شدم ولی بستگی به شرایط خودت و نوزاد داره برای من خداروشکر همه چیز عالی بود هم خودم پی پی کردم هم بچم چون هرکدوم اگع پی پی نکنین نگه میدار ن
بعدسزارین اصولا۴۸ ساعت نگه میدارن بعدترخیص میکنن
1روزنگه داشتن یه شب
۲۴ ساعت بعد زایمان مرخص میکنن
من ساعت ۲ و ۲۵ دقیقه بعد از ظهر زایمان کردم فرداش ساعت ۳ مرخص شدم
ناهار ساعت۲
گلاب به روتون من خیلی حالم بد بود اسهال و استفراغ داشتم 5 روز نگه داشتنم
شب ساعت ۱ زایمان ۸ شب همون رور مرخص
من بعد 5 روز
زایمان اولی خودم بعد ۳ روز بچم بعد ۵ روز
من دو روز بعد
من چون هیچ مشکلی نه برامن بود نه دخترم ساعت ده و نیم شب سز شدم فرداش ساعت ۳مرخص شدم
۲۴ ساعت بعدش مرخص شدم..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.