۵ پاسخ

اصلا نترس عزیزم …من چند هفته پیش لکه دیدم و معاینه شدم خداروشکر دهانه رحمم باز نبود فقط ۲۴ ساعت تحت نظر بودم و سرم سولفات بهم زدن…شاید شما اصلا نیاز به بستری هم نداشته باشید

لکه بینی یعنی دهانه رحمت باز شده برو بیمارستان

ن سریع همین الان برو بیمارستان

لکه بینی از علائم زایمانه برو بیمارستان

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری