اصلا نترس عزیزم …من چند هفته پیش لکه دیدم و معاینه شدم خداروشکر دهانه رحمم باز نبود فقط ۲۴ ساعت تحت نظر بودم و سرم سولفات بهم زدن…شاید شما اصلا نیاز به بستری هم نداشته باشید
لکه بینی یعنی دهانه رحمت باز شده برو بیمارستان
ن سریع همین الان برو بیمارستان
لکه بینی از علائم زایمانه برو بیمارستان
نه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.