#فرزند پروری
#پوشک
#کودک

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم نمیدونم دقیق بینتون چی گذشتن
دیگه وقتی در این حد بیشعور بودن که بزرگترا هم یه زنگ نزدن
بهتر روابط خیلی محدود و سرد کنی

از گروه بیا بیرون

اصلا واکنش نشون نده و حرفم افتاد بگو ما با خانواده خودم رفته بودیم و خیلی خوش گذشت

همچین فامیلی رو باید رها کرد رها

مینوشتی خوش بگذره بهتون عزیزان

ماهم قطع رابطه کردیم از عید

هر چی بی تفاوت تر‌باشی بهتره
تا میتونی دور باش کم برو رو نده بیان و برن تا خودت دعوت نکردی
بی تفاوتی بهترینههه

برادر شوهرمنم خیلی حسودی میکنه بهمون با اینکه تو نوجوانی کاری برای پدر و مادرش نکرد فقط درس خوند الانم از همسرم بیشتر حقوق میگیره ولی چون یک خونه کلنگی دادن که چند سال دست مستاجر بود تا عروسی ما بازم با وام تونستیم خونه رو باز سازی کنیم حتی تو هر مراسمی چیزی میاوردن حتی کم ولی باز چیزی نمیگفتیم ولی همش برادر شوهرم میگه شما به داداشم کمک کردین به قول مادرش میگفت یه کلاس رفت که اندازه پول یه خونه ۵۰ متری شهریه داشت دادن بهش همسرم خیلی کمک حال پدرش ولی مادر شوهرم از مراسمات بگیر سنگ تموم میزاره چرا چون از پسرش میترسه خیلی هم کمکش میکنن بعد من بهشون گفتم برای من که خسیس بازی در میاوردین برای این ریختو پاش میکنید میگه خب پسرم براش خریده
حتی چند روز پیش من شهرستان بودم حتی نیومدن دنبال من و دخترم برای عقدشون با اینکه میدونستن همسرم نمی تونه بیاد دنبالمون بعد گله میکنن

چی از این بهتر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی
مامان بهار نارنج مامان بهار نارنج ۴ سالگی
مامان ستاره مامان ستاره ۴ سالگی