این برای پسرم بود ۱۸ماه پیش
من که دهم زایمان کردم اصلا به همسرم گفتم گل نخره چون میاره بیمارستان میگن نمونه ببرین خونه بعدم انقدر واسم گل خریده که دیگه بخاطر اون گفتم نخره ولی بچه اولم خریده بود الان هم مونده تو کمد دیواری بعد یه مدت از مد میافته
این گلو شوهرم خرید ۷ تومن اگه نمیخرید جدی ناراحت و پارش میکردم ولی از اونورم هفت تومن واسه یه گل به نظرم زیادی بود شاید پولشو میداد خوشحال تر میشدم ولی از اینور گل یادگاری میمونه برام:)🥲
بیکاری؟دوتا عکس دیدم افسردگی گرفتم😭😭😭
اها راستی یه ماه قبل هم النگو خرید همسرم بابت کادو😂❤️
بیشورا همشون کامپوت آبمیوه آوردن سوختم سوختم 🥲🤣💔 دریغ از یه شاخه گللللللللللللللل
همسرم گل گرفت خیلی خوشگل بود
ازخودم واسه بچه اولمون
من واسه بچه اولم کرونا بود ملاقات و اینا نبود به اون صورت وقتی اومدیم خونه برام گل و یه انگشتر طلا خریده بود بهم داد.الان واقعا توقع طلا ندارم آخه خیلی گرون شده ولی خب نمیدونم شایدم یه چیزی بگیره ولی واقعا تو فکرش نیستم
کادو که فکر نکنم ولی از گلم چشم
میتونی پولو بدید تزیین کنن
من که یادم رفت از گل ها عکس بگیرم
کادو هم پول و طلا جمع شده تا الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.