خانما دخترم هی تب میکنه چیکار کنم تبش نره بالا

۴ پاسخ

من بردم داود آبادی سه شنبه
هیچی نداد گفت فقط پاشویه کن و پاراکید بده شیاف هم داد گفت تبش بالا رفت بزن براش
ولی پروفن گفتم بده نداد
گفت بده ضرر داره نمبدوم

لعنت بهش پسر من آب شد سه روز درگیر اسهالم بهش اضافه شد دارم دق میکنم دیگ

پیاز بزار بالای سرش و زیر پاش

چهارساعت اول استا
چهار ساعت بعدی بروفن
بینش تب کرد هر دوساعت شیاف

سوال های مرتبط