خوبه عزیزم
فککنم اون قسمت پایین برگه داپلر و رگ رحمیت فشارش بالاست . منم همینجوری ام اسپرین میخورم
منم صارم میرم.
عزیزم منم مثل شمام و تو این هفته سونو ان تی دادم از دکتر سونوگرافی بابت عدد ان تی پرسیدم گفت تو سن بارداری شما کاملا نرماله و ما این عدد مثلا برای هفته ۱۱ و دو روز میگیم زیاده!
واسه منم ۲.۲۸ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.