چطوره جواب سنوم خانوما؟

تصویر
۲ پاسخ

خوبه عزیزم
فککنم اون قسمت پایین برگه داپلر و رگ رحمیت فشارش بالاست . منم همینجوری ام اسپرین میخورم
منم صارم میرم.

عزیزم منم مثل شمام و تو این هفته سونو ان تی دادم از دکتر سونوگرافی بابت عدد ان تی پرسیدم گفت تو سن بارداری شما کاملا نرماله و ما این عدد مثلا برای هفته ۱۱ و دو روز میگیم زیاده!
واسه منم ۲.۲۸ بود

سوال های مرتبط

مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان صنم مامان صنم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان ثنا و پناه 🦋 مامان ثنا و پناه 🦋 ۵ ماهگی
مامان مهدیار🩵 مامان مهدیار🩵 ۲ ماهگی
مامان کایان مامان کایان ۱ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته چهاردهم بارداری
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان یاسین💙👶 مامان یاسین💙👶 ۸ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی