۶ پاسخ

اول نیت غسل تولد و چهل روزگی
بعد سر و گردن رو می شوری
بعد سمت راست از شانه تا زیر پا رو می شوری
بعد سمت چپ از شانه تا زیر پا
البته بعد از شامپو زدن

ما چهل مشت آب رو میریزیم تو یه کاسه بعد مادر بچه رو بغل می کنه بعد اون چهل مشت آبو آروم میریزیم رو جفتشون میگم آب چهل میریزیم دور بشن از هر چی چشم ناپاک و بد بین دور بشه بلا ازشون چند چیز دیگه هم هس فراموش کردم

ما ی شانه نایلون از اون قدیمی ها ک دندانه زیاد داره میندازیم اب بعد از اون اب میریزن ب بچه میگن چهلت رو ریختیم

عزیزم درخواست میدی❤️

بچه غسل نداره

ما فقط مادر میره اونم غسل استحاضه داره همین

سوال های مرتبط