۱۳ پاسخ

تولدامو با سوپرایز های هرسال همسرم ،دوست دارم و به یه صورتی متنوع
ولی امسال دوتایی رفتیم آتلیه و دو نفری تولد گرفتیم خیلی خوش گذشت🎀 ✨

تصویر

بزاررری عکس حتما

از وقتی ازدواج کردم شوهرم سورپرایز می‌کنه 🤍🍃

هیچ وقت تولد خاصی نداشتم😅...

چ ناناز

پینرنست چیه عزیزم
مباارک باشه بهترین ها سهم دلت بشه💞💞

درخواست دادم قشنگم 💕

بچگی زیاد تولد گرفتن واسم همونا بهتریناش بوده
دیگ اونجور تولد نگرفتم 😢
دلم برای اون دوران خیلی تنگ شده
فامیلا جمع میشدن و بعدش هم شام میموندن 😢
خیلی حس خوبی بود
میخوام اون لحظه رو 😭😭😭

بهترین تولد روز عقدم بود که همسرم سوپرایزم کرد دقیقا روز عقد و تولدمون یکی بود

درخاستمو قبول کن🤍

منم شدیییدا پینترست لازمم برای دیزاین داخل خونه

تا الان تولد نگرفتم کلا🥲کسی هم نگرفته برام

تاحالا برام نگرفتن😪😂

سوال های مرتبط