تنگی نفس هم علایم خطره؟

۶ پاسخ

ولی دوستم میگفت اواخر در حدی تنگی نفس داشتم احساس میکردم دارم می میرم

نه نیست
بچه فشار میاره به ریه
طبیعیه

من دوباری ک میرم بهداشت ازم می پرسه تنگی نفس نداری میگم نه نمی‌دونم بده یا نه به نظرم از دکترت یا از بهداشت بپرس بازم آخه اگه بد نیست چرا هی از من سوال میکنن

آره عزیزم اگه درحد کم باشه اشکال نداره ولی اگه تنگی نفس شدید و ادامه دار باشه علائم خطره زایمانه و فورا باید به بیمارستان برید یا با دکترتون درمیان بگذارید

ن عادیه

من که ده روزه دارم

سوال های مرتبط

مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۲ ماهگی