۶ پاسخ

نه خیلی خوبه اپتامیل

نه اصلن

من میدادم خوب بود ولی یبوست آورد عوض کردم گیگوز میدم

من چند روزه دکتر تازه گفت اپتامیل بدم کلی شیرخشک عوض کردم الان شکمش مثل قبل کار نمیکنه اذیت میشه

میگن خیلی خوبه ولی به پسر من نساخت یبوست شد

من نان میدم
یبوست میاره لامصب میترسمم سرخود عوض کنم

سوال های مرتبط