۲ پاسخ

گیر نده زوم نکن. پسر منم ساعتها نمیگه گرسنه م .من اصلا پا پیچ نمیشم .نه خودت و اذیت کن خودخوری کن نه با روان بچه بازی کن .چهارستون بدنش سالمه هزار بار شکر کن.چیه این داروها و اشتها اورها به خدا همش شیمیاییه.

اشتها آور بده

سوال های مرتبط