۲ پاسخ

برو پیش خانم موسوی
بهداشت پروین دالکی فخراباد

+98 917 704 5255
اینم شمارش خیلی قشنگ کمکت میکنه

دخترمن تا ۳ماهگی سینه گرفت بعدش پس زد تایکماه واسش شیرمو میدوشیدم از۵ماهگی دیگه کلاشیرخشک دادم اصلاهم عذاب وجدان ندارم ماشالله وزن گیریشم خیلی بهترشده
ب حرف اینایی ک میگن بچه رو گرسنه بذار تاگریه کنه و سینه بگیره گوش نکن والکی زجرش نده شیرخشک زهروسم نیست ک یه عده گارد بیخودی دربرابرش میگیرن

سوال های مرتبط