مامانا شماهم تکرر ادرار دارین؟

۱۳ پاسخ

من نداشتم رفتم تو هشت تکرر دارم

خسته ام از دستشویی نصف این بیست هفته رو تو دستشویی بودم
مخصوصا شبا

بلییی

من خداروشکر ندارم

تا دلت بخواد

آره بچم سفالیکه

من بس که رفتم سرویس خسته شدم احساس میکنم دستشویی تف می‌کنه صورتم

خیلی خیلی زیاد پوکیذم از بس رفتم سرویس

من بدترم خسته شدم یعتی

افتضاح شاید باورت نشه من از اول حاملگیم همش تو دسشویی بودم. ۳ماه اخر دروغ نگم تاصبح ۵۰بار میرفتم دیگه همه صداشون دراومده میگن خسته نشدی 😕 اب بدنم کشیده میشه واقعا میرم دسشویی هربار. چقدر ادرار دارم اوایل سختم بود ولی دگ عادت کردم.

بعضی وقتا حس میکنم دارم تو دسشویی زندگی میکنم گاهی وقتا میام بیرون یه سر میزنم😕🤦🏻‍♀️

آره خیلی🥲

بیش ازحدددددد🥲

سوال های مرتبط

مامان حنانه‌خانوم🤎 مامان حنانه‌خانوم🤎 ۷ ماهگی