همه نینی هاشون به دنیا امد الا من 🫡

۱۱ پاسخ

خب زوده هنوز وقت داریم

اصلا نگران نباش منم هستم😂

سزارین هستی؟؟؟

زوده از الان بزار دو هفته دیگه بمونه

و من😂🤰🏻

هرچی هفته ات بالا ترمیره گهواره برات هفته های خودت به بالا را میزاره که بتونی تجربه کسب کنی وگاهی یدونه از هفته های پایین تر رامیزاره

توی این هفته هنوز خیلی وقت داری ک

من هستم

تو خوبی باز من چی بگم😂🥴

🙋🏻‍♀️😂منم

گهواره منم همینه همه زایمان کردن

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته هفتم بارداری
مامان شاهان💙👶🏻 مامان شاهان💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد