مبارک باشه گلم
من خودم اصلا تاخیر نداشتم سومین روز بی بی زدم
مثبته گلم. ۷ روز تاخیر شدی برو ازمایش
مثبته عزیزم مبارکه برو ازمایش خون😍
عزیزم مثبته ولی من همین که مثبت شد رفتم بتاددادم توهم برو
مثبته من تو تاپیک قبلتم گفتم ، تبریک میگم
چندروز گذشته از موعدت
عزیزم ازمایش بده بعدم رو خود بی بی چک نوشته 2 دقیقه یا زمانش نوشته به اونم توجه کن
ولی اگه هاله بود پررنگ شده احتمالا مثبتی ♥️
مبارک گل
سلام عزیزم مبارک باشه
گلم مثبته علائم هایی که داری هم خوندم منم بارداری قبلیم همین علائم رو داشتم مثبت بود
مثبتع عزیزم
مثبته 😍😍
علائمت چیه
فردا صبح آزمایش بده عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.