۱۴ پاسخ

مبارک باشه گلم

من خودم اصلا تاخیر نداشتم سومین روز بی بی زدم

مثبته گلم‌. ۷ روز تاخیر شدی برو ازمایش

مثبته عزیزم مبارکه برو‌ ازمایش خون😍

عزیزم مثبته ولی من همین که مثبت شد رفتم بتاددادم توهم برو

مثبته من تو تاپیک قبلتم گفتم ، تبریک میگم

چندروز گذشته از موعدت

عزیزم ازمایش بده بعدم رو خود بی بی چک نوشته 2 دقیقه یا زمانش نوشته به اونم توجه کن
ولی اگه هاله بود پررنگ شده احتمالا مثبتی ♥️

مبارک گل

سلام عزیزم مبارک باشه

گلم مثبته علائم هایی که داری هم خوندم منم بارداری قبلیم همین علائم رو داشتم مثبت بود

مثبتع عزیزم

مثبته 😍😍
علائمت چیه

فردا صبح آزمایش بده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه💙💙💙 مامان جوجه💙💙💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری