۳ پاسخ

بله منم سرکلاژم و اکثرا مخصوصا وقتی کمی سرپا باشم کمرم خیلی درد میگیره

منم سرکلاژم گاهی روزا همینجوریم

همین الان دارم از درد کمر ناله میکنم
میسوزه داخل کمرم😭دردش تو استخونام میپیچه

سوال های مرتبط

مامان قندنباتم مامان قندنباتم ۶ ماهگی
مامان مامان آیتا مامان مامان آیتا هفته سی‌وهشتم بارداری