شماهم تو هفته 36 زیر شکمتون درد میگره ؟

۵ پاسخ

اره گاهی ولی بیشتر کشاله ران ام درد میگیره انگار زایمان میکنم لگن باز میشه اونطور دردی دارم و سنگینی رو واژن ام و درد میگیره

بعضی وقتا
واژن درد دارم بیشتر
دهانه رحمم ک کلا بستس

برای من اره دقیقا بالای واژنم تیر می‌کشه موقع راه رفتن

من کشاله ی رونم منو میکشه انگار دارم قد میکشم😅

من کشاله و بالای واژنم و زیر شکمم خیلیییی درد میکنه دکترم گف هفته های آخر عادیه چون وزنش داره میره بالا

سوال های مرتبط