۹ پاسخ

مانیار بردی دکتر؟ چیشد🥲

عزیزم دکتر بردی؟چی شد؟

عزیزم ان شاءالله که به زودی خوب بشه

الهی عزیزم 🥺انشاا.. خدا بهش سلامتی بده .
خوب میشه نگران نباش

عزیزم ان شاءالله زود خوب میشه

وقتی دنیا اومد نفهمیدن؟پسر مم یکم پااش انحراف داشت همونجا دکتر اطفال فهمید بردم ارتوپد گف گچ باید بگیری خییلی گریه کردم.باز بردم پیش دکتر اطفال گف فقط با روغن زیتون ماساژ بده خوب میشه خوبم شد کاش چند تا دکتر ببری ب حرف یه دکتر اکتفا نکن

عزیزم علائم پای درد پسرت چی بود ؟دختر من روناخوناش بعضی وقتا راه میزه تو بعضی کفشام پاشنه پاش نمی‌چسبد زمین

والا من هم پسر عموم هم پسر عمم همیشه با نوک پا راه میرن چیزیشونممم نیست الان ماشالله دیگ بزرگن و مستقل و همچنان روی نوک پا

برای چی درد میکنه زمین خورد؟

سوال های مرتبط