۱۱ پاسخ

من دو روز پیش زدم ،یه روز تب داشت ایبو دادم ،و گفتم دوتا دستشو بزن ،گفت یه دست یه پا میزنم ،روز اول خونه خنک کردم که درد پا نداشته باشه و نداشت

منم دیروز زدم دو روزه تب داره دیشب تا صبح بالا سرش بودم پیشونیش و دستاشو با آب ولرم دست میکشیدم سر ساعت پاراکید میدادم یکی دو شبه باید تحمل کنیم

عزیزم جای واکسن رو استا مینوفن بمال

۱۸ ماهگی خیلی بدهه🥲
من دیروز بردمش ینس بچم هلاک شد انقدر گریه کرد و درد داشت🥲

عزیزم درد داره انشالله زود رفع بشه من از الان عصه ی واکسن دارم

من از امروز بعد از ظهر که دردش شروع شد تاالان پوره شدم خیلی سخته واکسنش تب دخترم بابروفن وشیاف بازم 39 بعد از ظهرچهارپنج ساعت پاش انگار فلج شده بود دراز کشیده بود تکون نمیتونست بده پاشو جیغ میکشید گریه میکرد الانم که از سرشب تب شدید وگریه میکنه خودم اینقدر بغلش کردم همه استخونام درد میکنه اینقدرم که گریه کرد سرم داره منفجر میشه

دختر منم همین بود ..ی دو روز اینجوریه ...درد داره تکون نمیخوره و گریه می‌کنه ... پاراکیدو بده و اگه می‌ذاره کمپرس گرم بذار

عزیزم یه کم روغن حیوانی برن دور جای واکسنش
راحت میشه

ایبوپروفن خوب نمیکنه ؟
ژلوفن میگن بزنی جای واکسن

ای وای چقد با خوندن این پیاما استرس میگیرم
دوتاشم پازد یان؟

پاراکید نده فقط شربت استا بده هر ۴ ساعت نصف وزنش

سوال های مرتبط