اگه قند نداری بستنی برات خوب هم هست
بستنی ماهای اخر برای وزن گیری بچه میگن خیلی خوبه اما الان نمیدونم فکرکنم الان زیاد خوب نباشه زیادی خوردنش
نوش جون،ولی بستی سنتی یا اگ ابمیوه فروشی ها نگیرید،چون تخم مرغ و شیر و ایناش خیلی مشخص نیست ک تو چ دمایی بوده،از همین بستنی پاستوریزه ها بخورید ک مغازه ها دارن،همه طعمیم ک داره...
منم فقط بستنی سنتی دوس
منم خیلی دلم بستنی میخواد ولی دیابت دارم😭
اگه قند دیابت بارداری نداری میتونی بخوری ولی رعایت کن کم تر بخور یوقت دیابت بارداری نگیری
وای منم همینم وزنم بالاس خیلی میترسم
بستنی پاستوریزه بخر
بسته بندی های شرکتی باشه
باید حواست به قندت باشه چون خوب نیس
خوشبحالت من یه هفتست دلم بستنی میخواست کسی نخرید واسم🤤😂
هرچیزی زیادی خوردنش ضررداره
قندت رو چنده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.