۳۷هفته معاینه تحریکی انجام میدن اگه خودمون بخایم؟!🫣

۲ پاسخ

ارع عزیزم من ۳۷ هفته ۴ روز بود انجام داد همون روزم زاییدم

چرا عجله داری عزیزم!
بچه تا ۴۰هفته باید بمونه.یک روزم یک روزه
وزن میگیره رشدش بهتر میشه ریه هاش رشدشون بهتر میشه
تو که اینقدر صبر کردی دوهفته هم صبر کن دیکه😁

سوال های مرتبط

مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد