نه فقط زایشگاه یا ماماهمراه یا پزشک خودت
دپنه اصلا اجازه ندارن و انجام نمیدن خودشونم فقط زایشگاه و دکترتون معاینه میکنن
نه فقط زایشگاه و ماما بعدم من تاحالا ندیدم بجز معاینه چیزی بگن بهش من چهل هفته بودم زایمان کردم چندین بار هم معاینه شدم ولی تحریکی نبود
فک نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.