خانما بهداشت معاینه تحریکی انجام میدن

۴ پاسخ

نه فقط زایشگاه یا ماماهمراه یا پزشک خودت

دپنه اصلا اجازه ندارن و انجام نمیدن خودشونم فقط زایشگاه و دکترتون معاینه میکنن

نه فقط زایشگاه و ماما بعدم من تاحالا ندیدم بجز معاینه چیزی بگن بهش من چهل هفته بودم زایمان کردم چندین بار هم معاینه شدم ولی تحریکی نبود

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی