۱۳ پاسخ

منم از زایمان میترسم ولی ذوق بعدش می ارزه به همه چیز

وای برای منم خیلی زود گذشت😅
ولی اصلا دوست ندارم بگذره هنوز امادگی هیچی رو ندارم🥲😂

راس میگن اگر هفته ها رو دقت نکنی زیاد
زودتر میگذرع🤣منم الان فهمیدم هفته دیگه میرم تو ماه شش

خوبه خداروشکر من میخوام مثل باد زود بره پس ماه پنجم و زود میگذرونم

برامن ماه پنج و شش خیلی زود و راحت گذشت

نه برای من ماه پنجم خیلی دیر گذشت به جاش ماه ششم اصلا نفهمیدم کی تموم شد الان نصف ماه هفتم رفت 😂

برای من ماه 6 خیلی زود گذشت

برا منم تنها ماهی ک زود گذشت ماه پنجم بود

بنظرم تا وقتی هی حساب نکنی و از رو هفته ها حاملگیت بگذره زودتر همه چی تموم میشه من یهو اومدم ماه حامگیمو بشمرم دیدم هفته دیگه پنج تمومه و وارد ۶ میشم کرک و پرم ریخت🤪

پنج زودتر گذشت برام شش هم فعلا خوبه آن شاالله هفت هم زود بگذره خیلی مشتاق هستم نی نی مو بغل کنم

آره ماه پنجم رود گذشت ولی ماه شیشم انگار دوماهه 🫠اصلا نمیگذره انگار یکماهه تو ماه شیشمم ولی تازه ۶ .۷ روز گذشت

ماه ۴ و ۵ خیلی زود گذشت ماه ۶ هم تا اینجاش خوب بود

آره برای منم خیلییییی زود گذشت 🥹

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری