میگم وقتی حرکت بچه رو سمت زیر دلم حس میکنم یعنی پاهاش به سمت پایین هست؟

۲ پاسخ

مامان جونيا سال نو مبارى 08
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

توی هفته شما که بچه کوچیکه هنوز طرف ناف و زیر ناف هست طبیعیه اونجا حس‌کنی
مگر بری سونو وضعیت بچه بهت بگه که بریچه یا سفالیک

سوال های مرتبط