من تازه وارد ۹ شدم شیکمم یهو اومد جلو🫤مگ قبلش اصلا هیشکی نمیفهمید
مامان جونيا سال نو مبارى 08
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷
خیلیا ۶وماه شکم درمیارن شکم من به نظر خودم خیلی بزرگ شده 🥲 ولی از رو لباس کسی نمیفهمه
اره من هنوزم شکمم کوچولوعه
برامنم کوچیکع
من بارداری اولم تا شش ماه کسی نمیفهمید باردارم شکم نداشتم خیلی کممممم
بعدش یهو بزرگ شد
خیلی به ژنتیک ربط داره سایز شکم،وقتی سونو و رشد جنین نرمال هست بله طبیعیه
مال من تازه به چشم میاد نگران نباش
شاید داخل پهلو هات هست
اره عزیزم جابرای بزرگش شدن داره نگران نباش هنوز هفاا پایینه
آره طبیعیه منم ندارم اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.