بله من اصلا دوست نداشتم هرجا سینه هامو بندازم بیرون بکنم تو دهن بچه
و خداروشکر هر دوتا بچه هام شیرخشکی شدن
سر اولی دیگران خیلی بهم عذاب وجدان دادن ولی سر دومی بهتر بودم چون اولی نخورده بود حس میکرذم اگر به دومی بدم فرق گذاشتم بینشون
من ی جورایی هم بدم میومد هم خوشم
من سر دختر اولم خیلی اذیت شدم او شیر دهی
خیلیااینجورین گلم
خیلیا بدشون میاد عذاب وجدان نگیر بعضیا چندششون میشه
من از همون اول تو بیمارستان پسرم سینمو نگرفت خودمم تلاشی نکردم بهش بدم یکی دو بار سینمو گرفت پام خشک میشد مینشستم
من بدم نمیاد ولی از نشستن زیاد خسته شدم واقعا نوک سینه هام هم کلا زخم شده هیچی ازش نمونده جیغم در میاد با گریه به بچه شیر میدم 🤦😶
من واقعا بدم میومد😐ولی پشیمونم
بله من
و خداروشکر پسرم از اول سینمو نگرفت 😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.