۶ پاسخ

کی نینی بیاد اسیر شی خاهر بخداا فک میکنی راحت میشی

خوبه هفته بالایی

اره ولی من دلم نمیخواد دنیا بیاد حس ترس دارم

من تا صبح اژ دست درد نخوابیدم🥲🥲🥲

چند هفته ای عزیزم؟

شما که دیگه داری زایمان میکنی به سلامتی چیزی نمونده، من اگه هفته ی شما برسم یه نفس راحت میکشم

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی