خانما کسی شیرخشک اپتامیل1 داره خریدارم؟

۲ پاسخ

سلام من دارم
گرفته بودم برای پسرم ولی چون حساسیت به پروتئین گاوی داشت دیگه بهش ندادم

سلام من ابتامیل پپتی شماره یک دارم ولی پسرم نمیخوره وشیرش رو عوض کردم

سوال های مرتبط

مامان باران وجانان🩷 مامان باران وجانان🩷 ۸ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۷ ماهگی
مامان جابر بن حیان مامان جابر بن حیان ۱۳ ماهگی
مامان حورا و نورا💞 مامان حورا و نورا💞 ۱۷ ماهگی