۳ پاسخ

تو داروخونه تهران میفروشن

سلام منم دو ماه پیش مثل شما خیلی حیرون بودم همینجا یه خانومی گفت دارم پول ریختم به حسابش به خاطر بچه ام بهش اعتماد کردم ولی شیرخشک نفرستادی الان دو ماهه

سلام چه شهری هستی

سوال های مرتبط

مامان Rasta مامان Rasta ۱۲ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۴ ماهگی